sábado, 9 de julio de 2011

1, 2, 3 i...



Després d'aquests dos amants de la prosa que han escrit abans que jo, la veritat és que no sabria com començar.

Espero poder amenitzar tanta lletra amb alguns dibuixos per poder explicar amb una sola imatge el que Phoney i Tuga saben expresar tant bé amb paraules.

Poc a poc anireu descobrint perquè el meu rang és Colonel i el meu nom és Sketch.

No volia acabar aquesta petita presentació sense, com a bon mariner, advertir-vos del nostre capità, l'únic que queda per presentar-se. L'aplom, la destresa i l'experiència del qual és inversament proporcional a la cantitat de paraules que sol fer servir, virtud escassa a la mar i a les tabernes on tants homes aseguren tenir més aventures viscudes que pèls al cap. Si per cada aventura on s'ha jugat la vida hi hagués deixat un pèl, podríem dir que la bandera de la calavera li fa justícia.

i recordeu: el pitjor enemic del soldat és la deshidratació.

Sketch



1 comentario:

  1. eeeyy sketch! primer comentari! :) que al final m'he creat una conta per comentar. Bueno ara no puc dir gaire cosa fins que hi hagi més info! Ja em passaré. Bona sort!!!

    (ja sé com firmar!:) el topo con gafas

    ResponderEliminar